کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

مورینیو: این به هفته های اول بازمی گردد و من درموردش حرفی نمی زنم

سرمربی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که کاسیاس در بازی با سلتا مثل دروازه بان یک تیم بزرگ عمل کرد و به صعود تیمش به دور بعد کمک زیادی کرد

2013/1/13 10:34:00

mourinho_higuain
football_top

 در پایان بازی شنبه شب رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه رینو د ناواررا، ژوزه مورینیو با چهره ای کاملا جدی وارد سالن کنفرانس خبری شد. او دلیل این تساوی را اینگونه عنوان کرد:« آنچه در این بازی رخ داد، همان چیزی بود که شش یا هفت بازی  ابتدایی فصل رخ می داد و من نمی خواهم دراین باره صحبت کنم؛چون اصلا ارزشش را ندارد.»

دراینجا می توانید متن صحبت های مورینیو به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*بازی یکشنبه شب: من درمورد غایبان تیمم صحبت می کنم؛ هرچند که بازیکنانی را داریم که یک یا دو ماه مصدوم هستندد. به علاوه درمورد محرومان هم بهانه گیری نمی کنم. من از عملکرد تیمم خوشم آمد. بازیکنانی بودند که بازی فوق العاده ای انجام دادند.من عادت ندارم که از بازیکنان نام ببرم ولی آلبیول و فابیو کوئنترائو شایستگی آن را دارند که از آنها تعریف شود. چون مدتها بود که به خاطر مصدومیت هایشان بازی نکرده بودند. آنها در یک بازی که سطح توقعات در آن بسیار بالا بود به تیم بازگشتند و بازی خوبی را انجام دادند.

 

*خط حمله رئال:  خلق موقعیت دراینجا آسان نیست؛ آن هم به خاطر سبک بازی تیم حریف است ولی ما فرصت هایی برای گلزنی داشتیم؛ فرصت های خیلی زیادی خلق نکردی ولی فرصت هایی داشتیم

* فاصله بابارسا در صدر جدول: نمی خواهم چیزی را توجیه کنم ولی الان تازه در شروع نیم فصل دوم هستیم. اینجا اتفاقاتی می افتد که نمی خواهم درموردش صحبت کنم؛چون اصلاارزشش را ندارد. بحث انگیزه مطرح است

*ایکر کاسیاس: من از عملکرد ایکر مقابل سلتا خوشم آمد. او آن کاری که یک دروازه بان می بایست انجام می داد را انجام داد. مثل یک دروازه بزرگ رفتار کرد؛ به تیمش کمک کرد تا به دور بعدی صعود کند. اودر بازی مقابل اوساسوونا حتی یک بار هم توپ را لمس نکرد. در این دوبازی، تیم ما از نظر دفاعی خوب بود و کاسیاس هم به این مورد کمک کرد. خیلی زود است که بخواهم بگویم که آیا او در بازی سه شنبه مقابل والنسیا بازی خواهد کرد یا خیر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com