کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

 

 

گفتگو با کاسیاس (1): چنین هشدارهایی بد نیست؛ تو را زنده و بیدار می کند

مورینیو قبل از برگزاری مراسم برترین های سال 2012 در زوریخ اعلام کرده بود که برای بازی سختی که تیم پیش رو دارد در این مراسم شرکت نخواهد کرد

Iker Casillas - Real Madrid
Getty Images

- ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه باشگاه رئال مادرید در یک رویداد تبلیغاتی مارک H&S شرکت کرد و در کنار این مراسم در کنفرانسی خبری هم حضور یافت و با خبرنگاران به گفتگو نشست. متن کامل این گفتگو به روایت آ.اس رابرای شما آماده کرده ایم و در دو قسمت تقدیم شما خواهیم کرد

قسمت اول این گفتگو را در اینجا مطالعه کنید:

*چالش های پیش رو: این چالش ها به من هیجان زیادی می دهند. در دقایق سخت و پرفشار می خواهم به خودم ثابت کنم که ارزش حضور در حرفه ای را دارم که 4 سال است خودم را برایش آماده کرده ام. درمقابل شرایط اخیر به وجود آمده من تنها به دنبال آن هستم تا قدرت بیشتری به دست بیاورم و به مراتب بهتر از قبل در کنار هم تیمی هایم بازی کنم و بیشتر تمرین کنم تا نشان دهم که می توانم به تیم بازگردم و آن اعتماد به نفس ازدست رفته را بازیابم. هشدارهای این چنینی برای هشیار کردن افراد بد نیست؛ چون این باعث می شود که تو حس کنی که زنده هستی

 

*جدایی احتمالی مورینیو:  نمی دانم او چه تصمیمی خواهد گرفت. آنچه من می دانم این است که او تا سال 2016 قرارداد دارد. من هم با باشگاه قرارداد دارم و هدفم این است که به این قرارداد متعهد بمانم. رویای من همیشه این بوده که فوتبالم را دراین باشگاه شروع کرده و درهمین جا با فوتبال خداحافظی کنم. رئال مادرید فوق العاده است. من مادریدی هستم و دربهترین باشگاه ممکن توپ می زنم.

*هواداران برنابئو:من از محبتی که هواداران تیم همیشه به من داشته اند متشکرم. از زمانی که 17 ساله بودم، با یک ذره بین به من نگاه می شد و همیشه می خواستم که همه نسبت به من احساس غرور کنند. هواداران هم همواره مرا تشویق می کردند ودرمیان تشویق هایشان نام من را صدا می زدند

*اتهام مورینیو به او که خونسرد و ریلکس کار را دنبال می کند:من از این بابت ناراحت نشده ام. این از حداکثر مسئولیت پذیری درتیم نشئت می گیرد. آنچه باید انجام دهم این است که  بیش از پیش تمرین کنم. رقابت من با خودم است. باید خودم را بهتر آماده کنم و اعتماد و اطمینان مربی تیم را مجددا به خودم جلب کنم.

*نیمکت نشینی در بازی با مالاگا: زمانی که من برای تیم بازی می کردم مورینیو با من صحبت نمی کرد و الان هم نباید که چنین کاری انجام دهد. به علاوه آدان دروازه بان فوق العاده ای است. او یک پسر خوشتیپ و خوب و یک دوست صمیمی است. شرایط و مصلحت تیم، به مراتب فراتر از من است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com