کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

 

 

گواردیولا آماده بازگشت به دنیای فوتبال است

 
پپ گواردیولا و ویسنت دل بوسکه

پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا گفته که پس از یک استراحت هفت ماهه، اکنون آماده بازگشت به دنیای مربیگری فوتبال است.

این مربی ۴۱ ساله در چهار فصل حضور در نیوکمپ همراه با باشگاه بارسلونا ۱۴ قهرمانی کسب کرد.

گواردیولا گفته که به دنبال فرصت تازه مربیگری است، اما مقصد مشخصی در ذهن ندارد.

او در کنفراس خبری پیش از مراسم توپ طلای فیفا گفت: "من تصمیم گرفتم به مربیگری باز گردم، اما بیش از این به چیز دیگری فکر نکردم. من تیمی ندارم که به آن بروم ولی دوست دارم، این کار را ادامه دهم".

پس از جدایی گواردیولا از بارسلونا شایعات مختلفی در مورد مربیگری احتمالی او در منچستر یونایتد پس از بازنشستگی الکس فرگوسن مطرح شد.

پپ گواردیولا در یک نگاه

  • تولد: ۱۸ ژانویه ۱۹۷۱ سنت پدور، اسپانیا
  • دوران بازیگری: تیم دوم بارسلونا
    (۹۲-۱۹۹۰) بارسلونا (۲۰۰۱-۱۹۹۰)، برشا (۰۲-۲۰۰۱)، آث رم(۰۳-۲۰۰۲)، برشا (۲۰۰۳)، الاهلی (۰۵-۲۰۰۳)، دورادوس (۰۶-۲۰۰۵) تیم ملی اسپانیا (۲۰۰۱-۱۹۹۲)
  • بازی ملی: ۴۷
  • دوران مربیگری: تیم دوم بارسلونا (۰۸-۲۰۰۷)
    بارسلونا (۲۰۱۲-۲۰۰۸)
  • افتخارات دوران مربیگری: ۳ قهرمانی در لالیگا، ۳ قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ قهرمانی در سوپر جام اروپا، ۲ قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌های جهان
  • افتخارات در دوران بازیگری: ۶ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، ۱ قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، ۱ قهرمانی در جام اروپا، ۲ قهرمانی در سوپر جام یوفا، ۱ قهرمانی در جام قهرمانان اروپا، ۱ مدال طلا در المپیک

رومن آبراموویچ مالک چلسی هم به شدت خواهان آوردن این مربی اسپانیایی به استنفورد بریج بود.

مربی سال فیفا در سال ۲۰۱۱، که صحبت‌هایی در مورد مربیگری او در بایرن مونیخ هم مطرح شده، گفته است که اگر نام تیمی که در حال حاضر مربی دارد به‌عنوان مقصد بعدی او مطرح شود "بی احترامی" به مربی آن تیم خواهد بود.

گواردیولا همچنین رقابت برای کسب مربیگری تیم ملی برزیل را رد کرد.

لوئیز فلیپه اسکولاری، مربی سابق چلسی، در ماه گذشته برای دومین بار به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل انتخاب شد.

گواردیولا در مورد انتخاب او گفته است: "فکر می‌کنم مربی اهل همان کشور باید سرمربی تیم ملی باشد، اسکولاری یکی از مربیان حرفه ای و با کلاس جهانی برزیل است."

سرمربی سابق بارسلونا از زمان جدایی از این تیم، به همراه خانواده‌اش در نیویورک زندگی می‌کند. ولی این باعث نشده که او بازی‌های کاتالان‌ها را دنبال نکند: "من بازی‌های بارسلونا را از تلویزیون دنبال می‌کنم و این مسابقه‌ها برای من بسیار جذاب و دیدنی است، البته من حالا فقط یک طرفدار هستم"!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com