کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

ایگواین: مورینیو در رئال می ماند

مورینیو در دو دیدار اخیر تیمش در لالیگا، ایکر کاسیاس را روی نیمکت نشاند و همین مسئله با واکنش منفی هواداران رئال روبرو شد؛ این اتفاق آینده او را در هاله ای از ابهام قرار داد

 

Real Madrid vs Barcelona - Gonzalo Higuain celebrates 2
Getty

گونسالو ایگواین، مهاجم رئال مادرید، مطمئن است علی رغم شایعات اخیر، ژوزه مورینیو به این زودی ها سانتیاگو برنابئو را ترک نخواهد کرد.

مورینیو در دو دیدار اخیر تیمش در لالیگا، ایکر کاسیاس را روی نیمکت نشاند و همین مسئله با واکنش منفی هواداران رئال روبرو شد؛ این اتفاق آینده آقای خاص در سانتیاگو برنابئو را در هاله ای از ابهام قرار داد.

با این وجود، ایگواین تردیدی ندارد که مورینیو در رئال خواهد ماند

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مورینیو هنوز هم سرمربی رئال است و هنوز با این باشگاه قرارداد دارد. من فکر می کنم او در رئال خواهد ماند.

همه اعضای باشگاه رئال با هم متحد هستند. همه ما از مورینیو حمایت می کنیم و او هم پشتیبان تیم است."

این ملی پوش آرژانتینی همچنین در مورد شایعات جدایی خود از رئال صحبت کرد و تاکید کرد که قصد دارد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، خیلی زود به اوج برگردد.

" من به شایعاتی که در مورد آینده ام منتشر شده، توجهی ندارم. من کاملا روی بازی های رئال تمرکز دارم. امیدوارم هرچه زودتر گلزنی هایم را آغاز کنم اما مهمترین مسئله برای من این است که از نظر فیزیکی به شرایط آرمانی برسم."

ایگواین در 11 دیداری که این فصل برای رئال انجام داد، 7 بار موفق به گلزنی شد.  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com