کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

 

سیاس: می خواهم در رئال از فوتبال خداحافظی کنم

این دروازه بان باتجربه به تازگی جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را از دست داد اما این مسئله روی تصمیم او برای بازنشستگی در رئال تاثیرگذار نبوده است.

 

Iker Casillas - Real Madrid
Getty Images

- ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید، تاکید کرد که قصد ندارد این باشگاه را ترک کند ومی خواهد تا پایان دوران حرفه ای اش در سانتیاگو برنابئو بماند.

این دروازه بان باتجربه به تازگی جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را از دست داد اما این مسئله روی تصمیم او برای بازنشستگی در رئال تاثیرگذار نبوده است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" این باشگاه فوق العاده و خاص است و همه چیزهایی که برای ماندن شما لازم است را دارد. من اهل مادرید هستم و برای بهترین باشگاه ممکن بازی می کنم و اگر ممکن باشد، می خواهم در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کنم.

از همه هوادارانی که همیشه به من لطف داشتند، تشکر می کنم. من از 17 سالگی، زیر نگاه ها بودم. وقتی پیراهن رئال را به تن می کنم، هر کاری بتوانم انجام می دهم که هواداران احساس غرور کنند.

به همین دلیل است که آنها به یاد من هستند. آنها علاقه ویژه ای به من دارند و به همین خاطر از آنها تشکر می کنم."

کاسیاس که اولین بازی رسمی اش برای رئال را در فصل 2000-1999 انجام داد، تاکنون بیش از 600 بازی برای کهکشانی ها انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com