کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

کاوانی: دوست دارم در کنار بالوتلی بازی کنم

بالوتلی از زمان پیوستن به سیتی حاشیه سازی های زیادی انجام داده و درگیری اخیرش با مانچینی موجب شده تا شایعات در مورد جدایی او از منچسترسیتی قوت بگیرد.

 

Edinson Cavani in Napoli-Roma (Serie A)
getty

 ادینسون کاوانی، ستاره ناپولی، اعلام کرد که دوست دارد در سن پائولو در کنار ماریو بالوتلی بازی کند.

بالوتلی از زمان پیوستن به سیتی حاشیه سازی های زیادی انجام داده و درگیری اخیرش با مانچینی موجب شده تا شایعات در مورد جدایی او از منچسترسیتی قوت بگیرد.

هرچند مینو رایولا، مدیر برنامه های بالوتلی، تاکید کرد که او در "اتحاد" خواهد ماند اما کاوانی امیدوار است که این ملی پوش ایتالیایی به ناپولی بپیوندد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هیچ کس حق ندارد که درباره یک نفر دیگر قضاوت کند. همه ما اشتباهاتی داریم. به نظر من، او بازیکن فوق العاده ای است و من دوست دارم در کنار او بازی کنم.

بالوتلی یک قهرمان است و نشان داده که چه توانایی هایی دارد. او از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند هواداران را خوشحال کند."

ستاره اروگوئه ای ناپولی همچنین تاکید کرد که از بودن در ناپولی راضی است و قصد ترک این باشگاه را ندارد.

"  می خواهم برای مدتی طولانی در این باشگاه بمانم. از لحظه حضور در ناپل لذت می برم و هواداران حمایت فوق العاده ای از تیم دارند.

ناپولی چیزهای زیادی به من داد. من علاقه زیادی به این باشگاه، شهر و هواداران دارم. حمایت آنها اعتماد به نفس زیادی به من می دهد."

کاوانی تا سال 2017 با ناپولی قرارداد دارد و این باشگاه برای فروش او، مبلغ 63 میلیون یورو در نظر گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: شنبه 23 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com