کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

  مسی: امیدوارم توپ طلای دیگری ببرم؛ خاطره آن ضربه سر به منچستریونایتد برایم بسیار پررنگ است

این بازیکن آرژانتینی می‌گوید مطمئن نیست بتواند رکوردهای سال 2012 را پشت سر بگذارد.

2013/1/12

Lionel Messi - Gala Balón de Oro 2012
Lionel Messi con su cuarto Balón de Oro / Getty

 لیونل مسی، مهاجم بارسلونا گفته بعید است که بتواند به قله‌هایی برسد که در سال 2012 فتح کرد.

این بازیکن آرژانتینی سالی استثنایی را پشت سر گذاشت و 91 گل زد و رکورد گرد مولر در زمینه تعداد گل در یک سال را جابجا کرد. او در نهایت به چهارمین توپ طلای پیاپی خود رسید.

مسی در گفتگو با فرانس فوتبال گفته: «امیدوارم توپ طلای دیگری هم ببرم. بگذارید از این لحظه لذت ببرم. چند ماه دیگر خاطرات این روزها را مرور خواهیم کرد.

من تلاش می‌کنم به پیش بروم اما کار من بسیار دشوار است. مطمئن نیستم که بتوانم هر سال 91 گل بزنم.»

 

او همچنین گفت که هر جایزه برایش معنای متفاوتی دارد: «هر توپ طلا احساسات مختلفی را برمی‌انگیزد. البته این احساسات شدید هستند. هر کدام از آنها هم من را خوشحال کرده. اولین آنها که در پاریس گرفتم برایم یکتا بود. انتظار دومی را نداشتم و سومی هم مایه افتخار من شد که با پلاتینی و کرویف برابری کنم.»

او درباره خاطراتش هم گفت: «هنگامی که چشمانم را می‌بندم و دوران بازی‌ام را مرور می‌کنم، اولین تصویر متعلق به رم است. در پایان سال 2009. آن گلی که با سر به منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان زدم. آن شور جمعی که تجربه کردیم. دیگر رکوردها خاطره‌انگیز هستند اما من دوست دارم آن ضربه سر را در ذهنم مرور کنم.»

مسی می‌پذیرد که هنوز با صحبت در میان جمع مشکل دارد: «حرفی که گفتم واقعا منظورم بود. اما هیچ چیزی را از پیش آماده نکرده بودم. نمی‌توانستم تیتو و آبیدال را فراموش کنم. حتی اگر یادم بود به کریستیانو رونالدو هم تبریک می‌گفتم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: شنبه 23 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com