کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

کانون طلایی طرفداران پادشاه مسی

سالهای کابوسcr7 مسی اسطوره فوتبال جهان 2012-2011-2010-2009

 گفتگو با کاسیاس (2): عنوان بهترین دروازه بان دنیا 2012مربوط به پارسال است؛ باید برای تکرارش تلاش کنم

حضور در تیم منتخب سال فیفا برای من و 4 هم تیمی دیگرم خیلی مهم است. تصمیم مورینیو به خاطر صلاح و مصلحت تیم بود.

Iker Casillas - Real Madrid
Getty Images

یکر کاسیاس دروازه بان باتجربه باشگاه رئال مادرید در یک رویداد تبلیغاتی مارک H&S شرکت کرد و در کنار این مراسم در کنفرانسی خبری هم حضور یافت و با خبرنگاران به گفتگو نشست. متن کامل این گفتگو به روایت آ.اس رابرای شما آماده کرده ایم و در دو قسمت تقدیم شما خواهیم کرد

قسمت دوم این گفتگو را در اینجا مطالعه کنید:

* غیبت مورینیو درمراسم بهترین های فیفا در زوریخ: سرمربی ما قبل از برگزاری این مراسم هم گفته بود که باید تیم رادر شهرک والدبباس برای بازی با سلتاویگو آماده کند، چون بازی خیلی سختی بود و مورینیو هم این را ثابت کرد. در هر صورت با حضور رئیس باشگاه، تیم ما با نمایندگی پرس دراین مراسم شرکت کرد و حضور پررنگی داشت. ما در چنین مراسمی واقعا لذت می بریم. حضور در تیم منتخب سال فیفا برای من و 4 هم تیمی دیگرم خیلی مهم است. تصمیم مورینیو به خاطر صلاح و مصلحت تیم بود.

 

*نپذیرفتن بازوبند کاپیتانی رئال در بازی با سوسیداد: من بعد از اخراج آدان وارد زمین شدم و بازوبند کاپیتانی را نپذیرفت، چون در بازی های بین المللی هم کسی که بازی را با بازوبند کاپیتانی برروی بازویش شروع می کند باید بازی را با این بازوبند به پایان ببرد. به علاوه کریستیانو در روزهای خیلی خوبی است و تیم را به جلو می راند و بربازوبستن بازوبند کاپیتانی برای او نکته مثبت و خوبی بود.

* هواداران رئال: هواداران باید بدانند که همه ما باید با هم متحد باشیم و این مارا خیلی بهتر خواهد کرد. ما می دانیم که این کار سختی است ولی در رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا  و کوپا دل ری به کمک آنها نیاز داریم.

*لحظات سخت: راستش را بخواهیدمن لحظات بد و سختی را پشت سرنمی گذارم. این شرایط متفاوتی است که در آن حضور دارم. فقط باید نشان دهم که ارزشهای کافی برای حضور در ترکیب اصلی تیم و رقابت با آدان را دارم. جوایز سال 2012 و جایزه بهترین دروازه بان دنیا در سال گذشته، مربوط به قبل است و الان باید سعی کنم که این اتفاقات در سال 2013 هم رخ بدهد

*اخراج آدان در بازی با سوسیداد: آنچه در دقیقه 6 بازی با سوسیداد برای آدان رخ داد، برای من، دو سال پیش در ثانیه 45 بازی رخ داد. او از حمایت هم تیمی هایش برخوردار است و اعتماد به او در اوج است. همه ما به او کمک می کنیم.

*تجربه نیمکت نشینی: باید از همه چیز به صورت مثبت بهره برداری کرد. این نیمکت نشینی برای من خوب بوده و به من کمک کرده تا بهتر شوم. دندان هایم را تیز کنم وبه سرمربی تیم نشان دهم که اشتباه می کرده. به همین خاطر است که تمرین می کنم و سکوت کرده ام

* بازی مقابل سلتاویگو:فکر می کنم که رقابت های این فصل آنقدرها هم که مردم فکر می کنند بد نبوده . من یک ماشین نیستم  و من هم فراز  و نشیب هایی دارم. الان یک دروازه بان باید حس خوب و مثبتی داشته باشد. در بازی با سلتا من این حس را داشتم و این می تواند شروع یک اتفاق جدید باشد. درمورد من خیلی صحبت شده ، خیلی بیشتر از آنچه من می پسندم

* رقابت های این فصل: عملکرد ما آنچه شایسته اش هستیم، نیست. پارسال در رقابت های لالیگا، با تلاش زیادی به قهرمانی رسیدیم. حالا به دنبال امتداد این روند هستیم. شاید دیر باشد تا بخواهیم برای قهرمانی درلالیگا تلاش کنیم ولی به این هم فکر می کنیم. می دانیم که این تقریبا غیرممکن است ولی باید به خاطر افرادی که از جایگاه کنونی تیممان زجر می کشند هم که شده، به مبارزه ادامه دهیم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سپهر ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


عناوین آخرین مطالب

نویسنده ها

طراح قالب
CopyRight| 2009 , me30-2013.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com